جاذبه های گردشگری قشم: جزایر ناز

جزایر ناز، محل قدم زدن روی آب و تماشای دلفین ها

اگر شما هم دوست دارید روی آب راه بروید، می توانید آن را در جزایر ناز در ساحل جزیره قشم ایران تجربه کنید! این جزایر زیبای جزر و مدی در قسمت شرقی جزیره قرار دارند. از این جزایر می توانید منظره ای متفاوت و منحصر به فرد از خلیج فارس داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم: جزایر ناز

درباره جزایر ناز

زمانی که جزر و مد کم شود، جاده باریکی از ماسه از آب ظاهر می شود که جزایر ناز را به جزیره قشم متصل می کند. در این مدت کوتاه می توانید از این جاده عبور کرده و به جزیره ناز برسید و از بالای صخره ها به افق قشم، لارک و هرمز خیره شوید. شایان ذکر است جزایر ناز بخشی از ژئوپارک قشم است.

جاذبه های گردشگری قشم: جزایر ناز

در جزایر ناز چه باید کرد؟

همانطور که گفته شد، می توانید روی آب راه بروید! این بهترین کاری است که وقتی اینجا هستید انجام دهید و به علاوه رایگان است! لازم نیست از آب بترسید، آب فقط به مچ پا می رسد. به غیر از پیاده روی جادویی، می توانید از ورزش های آبی که در این نزدیکی وجود دارد لذت ببرید. جت اسکی، قایق سواری و غواصی از محبوب ترین فعالیت هایی است که در جزایر ناز انجام می شود.

آفرود را فراموش نکنید! یکی دیگر از فعالیت های سرگرم کننده در جزیره ناز که می تواند آدرنالین شما را آزاد کند، آفرود است. می توانید ماشین های آفرود کرایه کنید و در آنجا رانندگی کنید. اگر از طرفداران وسایل حمل و نقل سنتی هستید، اسب سواری یا شتر را امتحان کنید.
 

اگر توانایی مالی دارید، چندین ورزش هوایی نیز وجود دارد. پاراگلایدر، کایت برد، پاراموتور و موج سواری برخی از این فعالیت های ماجراجویانه هستند. اگر نحوه استفاده از تجهیزات ورزشی هوایی را نمی دانید نگران نباشید، مربیان و متخصصانی هستند که نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش می دهند.

جاذبه های گردشگری قشم: جزایر ناز

موقعیت جزایر ناز

به غیر از فعالیت های متنوعی که می توانید در جزیره ناز انجام دهید، مکان های دیگری نیز برای رفتن دارید. دره ستارگان تنها 13 دقیقه با شما فاصله دارد. همچنین، مکان های زیادی برای بازدید وجود دارد. قلعه پرتغالی ها ، جزیره هنگام و جنگل های حرا قشم از این مکان ها هستند.

جاذبه های گردشگری قشم: جزایر ناز

کجا در نزدیکی جزایر ناز غذا بخوریم؟

وقتی وسط دریا هستید، پیدا کردن جایی برای غذا خوردن سخت است. اما نزدیک ترین رستوران ها رستوران سنتی ریگو هستند که با ماشین 10 دقیقه از جزایر فاصله دارد. همچنین اگر به سمت شمال شرقی جزیره رانندگی کنید، می توانید رستوران های شب های دفاری و رستوران شب های طلایی را پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری قشم: جزایر ناز

محل اقامت در نزدیکی جزایر ناز

نزدیکترین اقامتگاههای نزدیک جزایر ناز اقامتگاه ارزان و کم هزینه کاپیتان امینی و هتل المپیک قشم است. اگر می خواهید در هتل مجلل تری اقامت کنید، هتل بوتیک ایرمان و بوتیک هتل فولتون را امتحان کنید . هتل ساحل طلایی یکی دیگر از اقامتگاه های خوب است که می توانید آن را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر بگیرید.